Ułóż dłoń w ten sposób i chwilę przytrzymaj. Zmiany, które zauważysz, wyjdą Ci na dobre

Co widzicie, gdy patrzycie na swoje dłonie? Jeśli nic nadzwyczajnego, czas spojrzeć na nie z innej perspektywy. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, co skrywa w sobie ta część Waszego ciała!

1. Kciuk

Kciuk kontroluje niepokój i ból głowy. Jeśli Ci dokucza, ściskaj go delikatnie przez około 5 minut. W ten sposób zniwelujesz dolegliwości.

.

2. Palec wskazujący

Palec wskazujący odpowiada za ból mięśni, a także uczucia takie jak rozczarowanie, strach czy zakłopotanie. Według badań prowadzonych na Uniwersytecie w Minnesocie, cykl refleksoterapii skutecznie pomaga rozprawić się z bólem pleców i mięśni. Wystarczy, że przez około 5 minut będziesz ściskać palec.

.

3. Środkowy palec

Ściskanie środkowego palca pomoże, gdy czujesz irytację, złość lub zmęczenie. Tak wykonywane ćwiczenie działa uspokajająco i zmniejsza ciśnienie krwi.

.

4. Palec serdeczny

Gdy czujesz smutek i towarzyszą Ci negatywne emocje, ściskaj palec przez 5 minut. Pamiętaj, by regularnie oddychać i zachowywać spokój.

.

5. Mały palec

Mały palec kontroluje Twoją samoocenę, nerwowość i stres. Jeśli brakuje Ci wiary w siebie i jesteś zestresowany, masuj swój palec przez 5 minut, jednocześnie myśląc o czymś pozytywnym.

.

6. Dłoń

Wciskaj palce jednej ręki w dłoń drugiej. By pobudzić emocje, masuj to miejsce okrężnymi ruchami. W ten sposób ukoisz nerwy i uporasz się z biegunką i zaparciami.

.

7. Dwie dłonie

To częste ułożenie dłoni w medytacji. Ułatwia koncentrację, pomaga uporządkować myśli. Dzięki naciskaniu dłoni, poprawisz krążenie krwi.

.

8. Surya Mudra

Dzięki tej pozycji poprawisz trawienie i metabolizm. Niektórzy stosują tę technikę również w przypadku obniżonej temperatury i apatii.

.

Share