„Marzysz o doskonałym ciele”: Są 10 prostych ćwiczeń od znanych polskich fitness trenerów

Chęć posiadania doskonałego ciała jest marzeniem każdej kobiety.

Właśnie dlatego wybraliśmy dla was ćwiczenia, które pomogą wam uzyskać doskonałe kształty, szczególnie w problematycznych obszarach. Wykonując je regularnie podkreślisz zalety swojej sylwetki i wyrzeźbisz ciało. Wszystkie ćwiczenia są łatwe i możesz je wykonać w domu.

1. Idealna pupa

Uklęknij i połóż ręce na podłodze. Dłonie pod ramionami, kolana pod biodrami. Trzymaj plecy proste. Podnieś ugiętą nogę na wysokość bioder i opuść w dół, nie dotykaj podłogi. Wykonaj 3 serie wymachów, po 15 na każdą nogę.є

Leżąc na plecach unieś biodra. Stopy pod kolanami 20-30 cm od pośladków. Zaciśnij mięśnie brzucha i wbij pięty w podłogę. Utrzymaj pozycję kilka sekund i połóż biodra na podłodze. Ćwiczenie wykonuj w 3 seriach po 15 powtórzeń.

2. Jędrne piersi

Leżąc na brzuchu, unieś się na rękach. Nadgarstki pod łopatkami, palce skierowane do przodu. Stopy na szerokość barków, nogi wyprostowane. Korpus powinien być w linii prostej. Powtarzaj tyle razy, ile jest to możliwe.

Do tego ćwiczenia potrzebujesz hantli. Leżąc na plecach, ugnij kolana, przyciśnij plecy do podłogi, a ręce po bokach. Powoli uginaj ręce w łokciach trzymając hantle. Wykonuj 3 serie po 15 powtórzeń.

3. Smukła talia

Połóż się na podłodze, zegnij kolana, stopy oprzyj na podłodze. Unieś górną partię ciała starając się dotknąć lewym łokciem prawego kolana. Pamiętaj, że dolna partia pleców powinna zostać na podłodze. Wykonuj 3 serie po 15 powtórzeń na każdą stronę.

Połóż się na lewym boku. Opierając się na lewej ręce, unieś biodra i złączone nogi. Prawą rękę staraj się wyprostować nad głową, napnij pośladki. Wytrzymaj 10 sekund. Wykonaj 5 razy na każdą stronę.

4. Szczupłe nogi

Stań prosto, stopy na szerokości barków. Wykonaj przysiad, upewniając się, że plecy pozostają proste. Kolana pod kątem 90 stopni, a ręce wyciągnięte przed siebie. Wykonuj 2 serie po 15 powtórzeń.

Połóż się na plecach, ręce wzdłuż tułowia. Unieś wyprostowaną prawą nogę wysoko, jednocześnie pozostawiając lewą prostą nogę na podłodze. Wykonuj 15 powtórzeń każdą nogę.

5. Piękne ramiona

Do tego ćwiczenia potrzebujesz krzesła. Odwróć się do niego plecami, ugnij kolana i oprzyj ręce na siedzeniu. Nogi powinny być zgięte. Prostuj i uginaj ręce, by unieść i opuścić ciało. Staraj się nie siadać na podłodze. Wykonuj 2 serie po 10 powtórzeń.

Stojąc, lekko ugnij kolana i delikatnie pochyl się do przodu. Trzymając hantle w wyprostowanych rękach, unoś je powoli na wysokość barków. Staraj się utrzymać proste plecy. Wykonuj 10-15 powtórzeń.

Share